مغزنوشته!

مغزنوشته!

کاغذ نوشته های من...گاهی پر جنب و جوش...گاهی خاموش و اروم!
مغزنوشته!

مغزنوشته!

کاغذ نوشته های من...گاهی پر جنب و جوش...گاهی خاموش و اروم!

دفترچه های اضافی

می آیم چیزی بنویسم... یاد بار قبل می افتم...میگویم خوش شگون نیست و میبندم دفترچه را.. و هیچ گاه دیگر ننوشتم...شاید شگون داشته باشد ننوشتن....که انها که نمیدانند چه حسی دارد دلتنگی ....دفترچه خاطراتی ندارند...

نظرات 2 + ارسال نظر
فافا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 10:10 http://aroosak-f86.blogfa.com

سلام اقا فرشاد خونه نو مبارک من تازه وب جدیدتون پیدا کردم بخدا.

خوبید؟
امیدوارم سال خوبی شروع کرده باشید و از این به بعدش هم به خوبی بگذره.

انگار خاصیت نوشتنه که گاهی ادم دست از نوشتن میکشه.

خوشحال شدم وبتون پیدا کردم دوست قدیمی

علیرضا دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 15:53 http://chakaavak68.blogsky.com

نمیدونم تو قسمت قبلی چه اتفاقی افتاده..چون رمز رو نداشتم..با کسی مشکلی پیدا کردی اینجا؟؟؟.ولی بنویس...چیکار به کسی داری...من چند باری نوشتم و مورد انتقاد های شدید و گاها حرف های خیلی بدی قرار گرفتم...دو سه باری هم طرف قهر کرد و رفت پی کارش...تو برای دل خودت می نویسی...یا کسی میفهمه و لذت می بره از این حس مشترکی که هم اون تجربش کرده و هم تو و یا نمیفهمه و چارتا فحشت میده و تموم...بزار بده...اگه اینجوری خالی میشه...تو هم با نوشتن سبک میشی...اصلا همه ی ما اینجا هستیم که بنویسیم...اول از همه برای دلمون...:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.