مغزنوشته!

مغزنوشته!

کاغذ نوشته های من...گاهی پر جنب و جوش...گاهی خاموش و اروم!
مغزنوشته!

مغزنوشته!

کاغذ نوشته های من...گاهی پر جنب و جوش...گاهی خاموش و اروم!

این روزها هر چی که دنیا به سمت نزدیک تر شدن پیش میره عدم وجود احساسات رو در ماشین ها بیشتر حس میکنم....کسی نیستم که از ادما دوری کنم...که برعکس همیشه خودم رو در جمع های دوستانه پیدا میکنم...ولی به عنوان یک machine freak این حسم رو بعد از یک دروغ مصلحتی که در قالب یک smiley ساده مطرح شدُنوشتم....

مثل خیلی وقت های دیگه فکر میکنم گاهی شاید سکوت ارزشش بیشتر از پست باشه..ولی خوب این رو بیشتر برای آروم کردن خودم نوشتم...پس اجباری در خوندنش نیست برای هیچ خواننده ای...

  ادامه مطلب ...

سیستم چیه؟...

 همیشه احساس تنهایی میکنیم...ولی واقعا چقدر خودمونو میشناسیم..هنوز نمیدونیم با خودمون چند چندیم!...

+خوب دیگه کم کم وقتشه دوباره یکم بنویسم...فکر کنم برای روحیم هم خوب باشه...:)

ادامه مطلب ...