مغزنوشته!

مغزنوشته!

کاغذ نوشته های من...گاهی پر جنب و جوش...گاهی خاموش و اروم!
مغزنوشته!

مغزنوشته!

کاغذ نوشته های من...گاهی پر جنب و جوش...گاهی خاموش و اروم!

مردها

مردها بی تفاوت نیستند...ادای انسانهای محکم را در می اورند..مردها چوبند که از درون میسوزند....مردها ....بی صدا میبارند مثل نم نم باران بهاری...

نظرات 3 + ارسال نظر
یک خبرنگار دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 19:41 http://soozhenegar.ir/

تشکر منم ساده بود ...
به رسم همیشه ...

+ حتما همین طوره ...
وب نویسی هم مثل زندگی ...
هر کی سبک خودش داره ...

+ بله خُب ...
فعلا صلاح در این شیوه است ...
نه وقت قبل رو دارم نه تصمیمش رو ...

+ موفق باشی و تندرست ...
...

یک خبرنگار دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 02:12 http://soozhenegar.ir/

سلام
و سپاس از کامنت ...

اندر زیبایی های وب نویسی ...
یکی اش احوالپرسی دوستان مجازی هست ...
حتی اگر هر 100 سال یه بار باشه !! ... :)

یکی هم خوندن مطالبشون ...
حتی اگر 100 تا آدرس عوض کرده باشند !! ... :))

خلاصه اینکه ...
خیلی خوشحال شدم از دین کامنت ...
و وبلاگ جدید شما ...

...

سلام...
کامنت که چیزی نبود..یک احوال پرسی ساده بود به رسم قدیم...
این ادرس عوض کردن ها هم ..خوب دلایل مختلفی داشت..گاهی باید سکوت کرد...گاهی اونقدر عوض میشی که نمیشه در قالب وبلاگ قبلی جابیفتی..ناچار تغییر میکنی...
منم خوشحالم به همچنین..گرچه رمق سابق رو نمیشه در وبلاگتون دید

علیرضا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 09:40 http://chakaavak68.blogsky.com

اینجا بودی یه ماچت می کردم با این پست قشنگت
حال و احوال؟خوبی؟

سلام خوبی پسر؟..من که خوبم ..میشه گفت بهترم..با کلی دغدغه و بدون کلی استرس ...این واسه من یکجورایی عجیبه...گرچه توی ظاهرم چیزی دیده نمیشه...
نو چه خبر؟...مثل اینکه ازدواج امیرحسین احساسیت کرده، یادی از قدیما کردی:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.